BEQUES MENJADOR CURS 2022-2023/ BECAS COMEDOR 2022-2023

Estimades famílies,

S’ha publicat la Resolució de Conseller d’Educació i Formació Professional de 14 de juny de 2022 per la qual es convoquen ajuts individuals de menjador per alumnes escolaritzats en centres docents no universitaris durant el curs escolar 2022-2023.

Us adjuntem el Manual per a les famílies que ha elaborat el Servei de Comunitat Educativa, amb la finalitat de resoldre dubtes i també la sol·licitud per demanar la beca (clicau damunt l’enllaç).

El període de presentació de les sol·licituds és del 20 al 30 de juny de 2022 (ambdós inclosos).

Per a qualsevol dubte o aclariment, podeu venir al centre, telefonar a l’escola (971303811) o enviar un correu a ceipcasserres@educaib.eu

Salutacions.

Queridas famílias,

Se ha publicado la “Resolució de Conseller d’Educació i Formació Professional de 14 de juny de 2022 per la qual es convoquen ajuts individuals de menjador per alumnes escolaritzats en centres docents no universitaris durant el curs escolar 2022-2023.

Os adjuntamos el Manual para las famílias que ha elaborado el Servei de Comunitat Educativa, con la finalidad de resolver dudas y también la solicitud para pedir la beca (clicad encima del enlace).

El periodo de presentación de las solicitudes es del 20 al 30 de junio de 2022 (ambos incluidos).

Para cualquier duda o aclaración, podéis venir al centro, llamar al colegio (971303811) o enviar un correo al ceipcasserres@educaib.eu

Un saludo.