FESTA FINAL DE CURS 2021-2022

Estimades famílies,

El proper dijous 23 de juny serà la festa de final de curs i les graduacions de 5 anys (6è Educació Infantil) i 6è de Primària. Una vegada acabades les graduacions, a les 11:00 us convidem a participar als tallers organitzats per s’Espurna fins les 13:00.

Recordeu que també tendrem una paradeta de menjar on vendrem pastissos, entrepans,… per recaptar sous pels alumnes de 6è del curs vinent.

Queridas famílias,

El próximo jueves 23 de junio será la fiesta de final de curso y las graduaciones de 5 años (6º Educación Infantil) y 6º de Primaria. Una vez acabadas las graduaciones, a las 11:00 os invitamos a participar en los talleres organizados por Espurna hasta las 13:00 horas.

Recordad que también tendremos un espacio donde venderemos pasteles, bocadillos,…para recaudar dinero para los alumnos de 6º del próximo curso.