FORMACIÓ DEL CLAUSTRE AMB EL CEP: “L’AVALUACIÓ REGULADORA COM A BASE D’APRENENTATGE”

El passat dimecres vam començar la formació amb el CEP on vam començar a treballar l’avaluació reguladora, temàtica que va sorgir d’una necessitat com a centre, atès que s’han fet canvis a nivell curricular que impliquen una nova mirada en l’avaluació.
D’aquesta forma podrem desenvolupar un currículum competencial i atendre a la diversitat de tot el nostre alumnat.
Va ser una sessió d’allò més interessant, on totes i tots vam
participar i gaudir dels aprenentatges i de la reflexió comú.
FORMACIÓN DEL CLAUSTRO CON EL CEP: “LA EVALUACIÓN REGULADORA COMO BASE DEL APRENDIZAJE”.
El pasado miércoles empezamos la formación con el CEP donde empezamos a trabajar la evaluación reguladora, temática que surgió de una necesidad como centro, ya que se han realizado cambios a nivel curricular que implican una nueva mirada en la evaluación.
De esta forma podremos desarrollar un currículum competencial y atender a la diversidad de todo nuestro alumnado.
Fué una sessión muy interesante, donde todas y todos
participamos y disfrutamos de los aprendizajes yde la reflexión común.