DIA DE LA PAU I NO VIOLÈNCIA / DÍA DE LA PAZ Y NO VIOLENCIA

El passat 30 de gener va ser el dia de la Pau i la no Violència i, com cada any, ho vam celebrar desenvolupant una sèrie d’activitats que us volem mostrar.
L’alumnat d’infantil van crear una espiral de caragol amb les emprentes de les mans pintades dels nens i nenes a la paret.
A nivell de tot el centre es va fer un arbre on cada fulla era un missatge fet per l’alumnat.
Va ser molt polit i ens ho vam passar d’allò més bé!
El pasado 30 de enero era el dia de la Paz y no Violencia y, como cada año, lo celebramos desarrollando una serie de actividades que os queremos enseñar.
El alumnado de infantil creó una espiral de caracol con las huellas de las manos pintadas de los niños y niñas en la paret.
A nivel de todo el centro se hizo un árbol donde cada hoja era un mensaje hecho por el alumnado.
Fué muy bonito y nos lo pasamos ¡súper bien!

Una resposta a «DIA DE LA PAU I NO VIOLÈNCIA / DÍA DE LA PAZ Y NO VIOLENCIA»