INICI DEL SERVEI DE MENJADOR ESCOLAR

Estimades famílies,
Volem informar que el servei del menjador es posarà en marxa el proper dimarts, 13 d’octubre. L’horari será de 14:00 a 16:00 hores.
Els interessats hauran de comunicar-ho al centre i emplenar la documentació següent:
– Inscripció i domiciliació.
– Autorització recollida alumnat.
El preu del menjador, incloses les 2 hores de monitor, serà el següent:
– Usuaris fixes: 7.01 euros
– Usuaris esporàdics: 7.71 euros
Informar també que els usuaris que utilitzin el servei de forma esporàdica, ho hauran de comunicar abans de les 9:00 hores del dia que es vulgui utilitzar el menjador.
A l’enllaç següent trobaran el menú del mes d’octubre.
La direcció
Estimadas familias,
Queremos informarles que el servicio de comedor se podrá en funcionamiento el próximo martes, 13 de octubre. El horario será de 14:00 a 16:00 horas.
Los interesados tendrán que comunicarlo al centro y rellenar la siguiente documentación:
– Inscripción y domiciliación.
– Autoritzación recogida de alumnado.
El precio del comedor, incluídas las dos horas de comedor, será el siguiente:
– Usuarios fijos: 7.01 euros
– Usuarios esporádicos: 7.71 euros
Informar también que los usuarios que utilizan el servicio de forma esporádica, tendrán que comunicarlo antes de las 9:00 horas del día que se quiera utilizar el comedor.
En el siguiente enlace encontrarán el menú correspondiente al mes de octubre.
La dirección