JORNADES DE PORTES OBERTES

Estimades famílies, en aquesta època estaríem realitzant les jornades de portes obertes per a poder ajudar-vos en l’elecció de centre per als vostres fills en el pròxim curs. A causa de la situació que estem vivint, ja sabeu que és impossible que així sigui. Per això us oferim un vídeo de presentació de la nostra escola i alguns dels moments del nostre alumnat d’educació infantil (ambients, tallers, treball cooperatiu…) Esperem que us puguem ajudar i estem a la vostra disposició per a qualsevol dubte que us sorgeixi, una salutació.

Estimadas familias, en esta época estaríamos realizando las jornadas de puertas abiertas para poder ayudaros en la elección de centro para vuestros hijos en el próximo curso. Debido a la situación que estamos viviendo, ya sabéis que es imposible que así sea. Por ello os ofrecemos un vídeo de presentación de nuestra escuela y algunos de los momentos de nuestro alumnado de educación infantil (ambientes, talleres, trabajo cooperativo…) Esperamos que os podamos ayudar y estamos a vuestra disposición para cualquier duda que os surja, un saludo.

Una resposta a «JORNADES DE PORTES OBERTES»