Escola de famílies

Bon dia,

Tots els dimecres, a partir d’aquesta setmana, de 5 a 6 de la tarda, es duran a terme tallers a l’escola per a que les famílies puguin gaudir i compartir un temps junt amb els seus fills. Els tallers son gratuïts i els nens i nenes han d’estar acompanyats per un adult. Per favor, fixeu-vos en la imatge de les dates que correspon als cursos dels vostres fills.

Todos los miércoles, a partir de esta semana, de 5 a 6 de la tarda se llevaran a cabo talleres en la escuela para que las familias puedan disfrutar y compartir un tiempo junto a sus hijos. Los talleres son gratuitos y los niños y niñas deberán estar acompañados por un adulto. Por favor, fijaros en el cartel de la fecha de los talleres que corresponde al curso de vuestros hijos/as.