VÍDEO DEL DIA UNIVERSAL DELS INFANTS / VIDEO DEL DÍA UNIVERSAL DE LOS NIÑOS I NIÑAS

El dia 20 de novembre es celebra el Dia Universal dels Infants, dedicat a commemorar el 31 aniversari de la Convenció sobre els Drets dels Infants.
Des de l’Ajuntament d’Eivissa, es vol recordar a la ciutadania que els infants són el col·lectiu més vulnerable i per tant que més sofreix les crisis i els problemes del món. És per això que des del Pla Municipal de la Infància i Adolescència de l’Ajuntament d’Eivissa s’ha elaborat un vídeo on els infants del municipi ens parlen dels seus somnis, aspiracions quan siguin grans i la reflexió sobre els seus drets infantils.
Alguns dels nostres alumnes han participat en aquest vídeo anomenat: “I tu amb què somies?”
El podeu veure aquí.
El día 20 de noviembre se celebra el Día Universal de los niños, dedicado a conmemorar el 31 aniversario de la Convención sobre los Derechos de los niños.
Desde el Ayuntamiento d’Eivissa, se quiere recordar a la ciudadanía que los niños y niñas son el colectivo más vulnerable y por tanto el que más sufre las crisis y los problemas del mundo. Es por esto que desde el Pla Municipal de la Infància i Adolescència de l’Ajuntament d’Eivissa se ha elaborado un video donde los niños y niñas del municipio nos hablan de sus sueños, aspiraciones cuando sean mayores y la reflexión sobre sus derechos de la infancia.
Algunos de nuestros alumnos han participado en este video llamado: “Y tú, ¿con qué sueñas?”
Podéis verlo aquí.