PRIMER CONSELL D’INFANTS / PRIMER CONSEJO DE INFANCIA

PRIMER CONSELL D’INFANTS AL CEIP CAS SERRES
Avui tot l’alumnat que forma part del Consell d’Infants del nostre centre s’ha reunit amb la cap d’estudis per iniciar les reunions on es tracten temes d’interès envers el centre. D’aquesta manera se’ls dona l’oportunitat de tenir veu i sentir-se escoltats, fent sol·licituds, demandes i propostes de millora per tal de fer de l’escola un entorn on es sentin segurs i feliços.
PRIMER CONSEJO DE INFANCIA EN EL CEIP CAS SERRES
Hoy el alumnado que forma parte del Consejo de Infancia de nuestro centro se ha reunido con la jefa de estudios para iniciar las reuniones donde se tratan temas de interés en torno al centro. De esta forma se les da la oportunidad de tener voz y sentirse escuchados, haciendo solicitudes, demandas y propuestas de mejora para hacer del colegio un entonro donde se sientan seguros y sean felices.