TRÍPTIC IMPACTE CONFINAMENT

Benvolgudes famílies i alumnat,

Davant la situació d’excepcionalitat que vivim és necessari tenir en compte els efectes emocionals que el confinament pot tenir en l’alumnat, les famílies i en els professionals docents. Per aquest motiu us adjuntem un tríptic amb recomanacions i telèfons de suport que us poden servir.

Així mateix, davant la possibilitat d’alumnat en situacions de risc, de desprotecció o maltractament, us posem  a l’abast el telèfon d’ajuda a la infància i l’adolescència

ANAR 116111.

i el seu chat.anar.org que funciona de dilluns a diumenge de 10h a 00h, per tal que es pugui tenir un lloc on demanar ajuda en cas de necessitat.

Estimadas familias y alumnado,

Ante la situación de excepcionalidad que vivimos es necesario tener en cuenta los efectos emocionales que el confinamiento puede tener en el alumnado, las familias y en los profesionales docentes. Por este motivo os adjuntamos un tríptico con recomendaciones y teléfonos de apoyo que os pueden servir. 

Así mismo, ante la posibilidad de alumnado en situaciones de riesgo, de desprotección o maltrato, os ponemos  a disposición el teléfono de ayuda a la infancia y a la adolescencia

IR 116111.

y su chat.anar.org que funciona de lunes a domingo  de 10h a 00h, para que se pueda tener un lugar donde pedir ayuda en caso de necesidad.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *