MISSATGE PER A LES FAMÍLIES DEL CEIP CAS SERRES

Benvolgudes famílies de Cas Serres,

Davant aquesta situació que ens toca viure, volíem enviar-vos un missatge de força, ànim i tranquil·litat.

És evident que la situació és nova per a tots i totes i que, en un temps rècord, tot l’equip de mestres ha hagut de dur a terme molts de canvis en la manera de fer les classes, canviant les aules per les noves tecnologies, programant i preparant les tasques de la millor manera possible per tal de poder arribar a tot l’alumnat virtualment, procurant que ningú es vegi perjudicat per aquesta situació.

Totes les tasques adreçades als vostres fills i filles pretenen ajudar-vos a tots (famílies i alumnat) a establir unes rutines d’estudi i unes pautes per a poder conviure amb el confinament que ens han imposat pel nostre benestar i la nostra salut.

La feina que estan realitzant tots i cadascun dels mestres del centre és excel·lent i les tasques que es lliuren no pretenen ser una càrrega més, ans al contrari, es pretén ajudar a què els nens i nenes no perdin la rutina de treball, ajudant a les famílies a fer més fàcil aquest període de confinament. Tot el professorat del centre i l’equip directiu som molt conscients dels moments que es viuen i tenim molt en compte la càrrega emocional que suposa aquesta situació. Per això, els “deures” no han de ser un pes més amb el que conviure aquests dies. Cada família els ha d’adequar a la seva situació personal, sense pressions ni obligacions extres, ja tenim prou mal de caps!

Recordar que estem a la vostra disposició per a qualsevol tipus de dubte, preocupació o suggerència que tingueu, el que pretenem és acompanyar-vos en aquests difícil moments perquè esteu el més tranquils possibles.

Ressaltar la importància de frenar la gran quantitat de notícies falses i missatges alarmistes que estan, actualment, inundant les nostres xarxes socials ja que no ajuden a ningú i, molts cops, són exagerats. Hem de confiar en què, entre tots, farem front i guanyarem la batalla front el COVID-19. Per tant, us demanem tranquil·litat, fent cas a les mesures establertes, quedeu-vos a casa, gaudiu de la quarentena llegint, mirant pel·lícules, cuinant o jugant amb els vostres fills i filles.

Finalment, donar-vos molts ànims i que sapigueu que no esteu sols, tot l’equip del CEIP Cas Serres estem a la vostra disposició per ajudar-vos si ens necessiteu.

Claustre del CEIP Cas Serres

Estimadas familias de Cas Serres,

Ante esta situación que nos toca vivir, queríamos enviaros un mensaje de fuerza, ánimo y tranquilidad.

Es evidente que la situación es nueva para todos y todas y que, en un tiempo récord, todo el equipo de maestros y maestras han tenido que llevar a cabo muchos cambios en la manera de hacer las clases, cambiando las aulas por las nuevas tecnologías, programando y preparando las tareas de la mejor manera posible para poder llegar a todo el alumnado virtualmente, procurando que nadie se vea perjudicado por esta situación.

Todas las tareas dirigidas a vuestros hijos e hijas pretenden ayudaros a todos (familias y alumnado) a establecer unas rutinas de estudio y unas pautas para poder convivir con el confinamiento que nos han impuesto para nuestro bienestar y nuestra salud.

El trabajo que están realizando todos y cada uno de los maestros y maestras del centro es excelente y las tareas que se mandan no pretenden ser una carga más, todo lo contrario, se pretende ayudar a que los niños y niñas no pierdan la rutina de trabajo, ayudando a las familias a hacer más fácil este periodo de confinamiento. Todo el profesorado y el equipo directivo somos muy conscientes de los momentos que vivimos y tenemos en cuenta la carga emocional que supone esta situación. Por esto, los “deberes” no tienen que ser un peso más con el que convivir estos días. Cada familia los tiene que adecuar a su situación personal, sin presiones ni obligaciones extras, ¡ya tenemos suficientes dolores de cabeza!

Recordar que estamos a vuestra entera disposición para cualquier tipo de duda, preocupación o sugerencia que tengáis, lo que pretendemos es acompañaros en estos difíciles momentos para que estéis lo más tranquilos posible.

Resaltar la importancia de frenar la gran cantidad de noticias falsas y mensajes alarmistas que están, actualmente, inundando nuestras redes sociales ya que no ayudan a nadie y, muchas veces, son exagerados. Tenemos que confiar en que, entre todos, afrontaremos y ganaremos la batalla frente el COVID-19. Por lo tanto, os pedimos tranquilidad, respetando las medidas establecidas, quedaros en casa, disfrutad de la cuarentena leyendo, mirando películas, cocinando o jugando con vuestros hijos e hijas.

Finalmente, daros muchos ánimos y que sepáis que no estáis solos, todo el equipo del CEIP Cas Serres estamos a vuestra disposición para ayudaros si necesitáis nuestra ayuda.

Claustro del CEIP Cas Serres