LUCIANA ANDREA FLORES BUSTAMANTE (2N CURS) CAMPIONA D’EIVISSA D’ESCACS CATEGORIA U8 FEMENÍ

La delegació d’Eivissa de la Federació Balear d’Escacs ha organitzat, com cada any, el campionat d’Eivissa escolar 2020.

Del CEIP Cas Serres han participat:

• Categoria U8: Omar Amziren i Luciana Andrea Flores Bustamante.
  • Categoria U10: Víctor Bruno Da Silva Melgaço i José Juan Merino Barragan.
  • Categoria U12: Brandon Constantin Turnacu Madrid.
  • Categoria U14: Benjamín Alejandro Flores Bustamente.

El campionat es va jugar al Consell Insular d’Eivissa i Luciana Andrea Flores Bustamante, de 2n curs, va ser la guanyadora en categoria U8 femenina.

En principi està classificada pel campionat d’Espanya que es durà a terme en juny a Salobreña (Granada).

Des del centre estem tremendament orgullosos de cadascun dels participants i, en especial de na Luciana que es va proclamar campiona de la seva categoria.

Volem agraïr a Toni Marí Ripoll, mestre del centre, pel projecte d’Escacs que ha engegat al centre i que, com podem veure, ja està donant els seus fruits, a més de motivar a l’alumnat a participar en aquesta nova experiència.

Luciana, 2n, campiona d’escacs categoria U8