Comencem un nou curs!!

Un nou curs escolar està a punt de començar per a tots els alumnes de les escoles de les Illes.

Al nostre centre, els mestres ja portem una sèrie de dies preparant les tasques per donar-vos la benvinguda. Aquest curs continuarem fomentant el treball cooperatiu. I com no podia ser d’altra manera, els primers en donar exemple hem estat nosaltres mateixos.

Fent servir l’estructura 1-2-4 hem expressat els nostres dessitjos per aquest curs que just acaba de començar.

Vos esperam el proper dimecres, 12 de setembre, a les 9 del matí. Mentres vos convidam a passejar per la nova web del centre on podreu conèixer el professorat – amb moltes novetats-, accedir al llistat de material per als vostres fills i altres qüestions que esperam vos agradin.

3 respostes a «Comencem un nou curs!!»